Alles loopt voorspoedig, behalve de aansluiting op internet. We worden al 2 maanden van het kastje naar de muur gestuurd. Hoofdschuldige: Reggefiber.

Medeplichtigen: Baas, Van den Heuvel en VolkerWessels.

Wat is het geval? Op 19 juni legde Van den Heuvel elektra en water aan. De hoofdkabel van de glasvezel konden ze niet vinden bij ons in de straat. Deze was net aangelegd, maar wat ze ook groeven, ze konden hem niet vinden. Daarom hebben ze een loze leiding gelegd en vertrokken zonder iets te zeggen. Wel meldden ze de aansluitingsaanvraag af op 21 juni, samen de de melding aan Reggefiber dat de glasvezelrol niet te vinden was.

Bij het aanmelden voor een internetaansluiting, merkten wij dat er helemaal geen glasvezel ons huis in loopt, terwijl de hoofdleiding wel in onze straat ligt. We informeerden en hoorden dat we pas in december besteld hadden. Onmogelijk we hebben alles tegelijk besteld voor juni.

We maakten eind juli bij de ontdekking weinig kans. Net de bouwvak voor de deur lag alles stil. Het wijzen begon al wel. Nee, u moet bij Baas zijn, zij moeten de opdracht geven. Nee, zegt Baas, Reggefiber moet ons opdracht geven. We wachten op de combi. Tot zij klaar zijn met het leggen van de leidingen in de straat. Maar de leidingen liggen er al.

Zo zijn we al 2 maanden aan het wachten en niemand lost het probleem op. Wij hebben geen internet en tv, terwijl onze 3 buren het allemaal wel hebben. Hier wordt een fout gemaakt.

En niemand neemt de verantwoordelijkheid en lost het op. Ze geven steeds dezelfde antwoorden en er zit geen enkele schot in.

Het klinkt misschien gek, maar internet is echt een levensbehoefte. We zitten hier nu 2 maanden zonder een goede internetaansluiting en je voelt je best een beetje invalide.

Daarom: wie zou ons kunnen en willen helpen zodat we ook weer gebruik kunnen maken van internet?